Tay's Web Diary

星期四, 2月 18, 2010

TayThink / Travel / Toto --- 東京蜜月の旅 | Day 5 [完]

[Facebook朋支, 請click Here 或 "查看原文" 睇其他相或slideshow啦!]

過左充實既第4日之後,黎到我地行程最後一日啦! 我地今日只有大半日既時間留喺東京!而我地先要處理其中一樣重要既問題---買手信!! :D

自從第一次去東京,朋友M介紹我去上野既アメ横丁(阿美街,Ameyoko)掃手信,我每次去東京都會黎呢度,亦都係必去既地方!!
o^_______^o

因為,呢度買日式果子/零食真係又平又多選擇! 有半條街賣日式零食呢類既乾貨,又有半條街賣急凍既海鮮、生果之類既濕貨! 真係掃手信一流既地方! 而且呢度亦都係試食既好地方,你好似去左澳門啲手信街咁,叫賣既人會不停咁叫你試食,務求你地會試得多就買得多! XD

我地又係晨咁早就去到アメ横丁,連啲鋪都未開晒門! =________="

咁我地就去買左個土耳其卡巴一邊行一邊食,睇住啲鋪頭開門... 如果,大家去過呢條アメ横丁都會知又或者你本旅遊書都會介紹一間差唔多喺呢度最大既日式果子(零食)店--- 二木の果子! 開頭我地都一心諗著去呢間果子店買晒啲手信就算,不過,佢地未開門。當我地經過另一間細鋪頭時,見到個老闆忙緊介紹佢賣既果子俾兩個應該係中國黎既後生仔,心諗啱晒!! 可以無人騷擾咁格下價! 正呀!! 一面睇一面就盤算緊邊啲野平,突然間老闆唔理果兩個中國後生仔,衝埋黎! O___o"

我心諗你唔使嘥氣sell我地啦,我地一陣間會過隔離鋪架啦~ 一.一

老闆笑笑口拎著幾樣果子就開口話:「鵝青你識! 泥試蝦啦!」{「我請你食!你試下啦!」}

我地點點頭,心諗:"勁呀! 識兩咀廣東話喎!"

我地接過啲果子,老闆又講:「泥day香港尼?」{「你地香港黎?」}

我地又點下頭,心諗勁喎! 識分我地唔係"大陸尼"!! XD 嗯 ... 想搞乜呀!?

老闆見我地點頭就好似好開心咁,擰轉頭走去佢個收銀位度不停咁摷! (當時,我諗我地冇話要買野喎! 想轉頭就走!!)

跟著老闆好似摷到佢想摷既野,拎過黎,俾我地睇! 原來係一盒DVD!
指著DVD上面中間既主角,睇真啲呢套係成龍大哥拍既《新宿事件》!

佢指著盒面上既成龍大哥又話:「渠唔拾唔!」跟著又指下自己話:「鵝唔拾唔!」{「佢55歲」「我(都係)55歲」}

跟著我地就:「哦...」一聲回應佢,跟著老闆見我地明佢講乜又繼續興奮起黎!又大大力指著自己話:「鵝... 嗯...嗯...」(今次老闆唔識講)佢好似有啲苦惱咁,跟著擰轉頭指著收銀位! 我地望真啲原來掛左幾張成龍既poster!跟著我地再次顯出明白既表情同「哦...」一聲(高多兩度)回應佢! 佢應該想講佢係成龍既粉絲!!

老闆見我地明白就更加興奮!!又指著隻碟跟著又指著出面條行人路講:「o者key...渠...系都白」{「Jacky...佢...喺度拍!」} 我地又「哦...」一聲(高多八度)回應佢!佢可能知道我地明佢講咩,就更加落力叫我地試食!! 「泥day撕尼哥。」「泥day撕尼哥。」{「你地試呢個。」「你地試呢個。」; 兩個中國後生仔完全俾佢ignore! =_____="}我地成手同個口都係啲果子,元貝、芥末味魷魚、意大利Tiramisu朱古力...

老闆既興奮未減,繼續努力地運用佢既日式廣東話:「鵝...雞瓶尼!」{「我...計平你(地)!」}

佢指著包標價(已特價)2,xxx円既元貝:「尼哥。1前Y百伍十円!」{「黎個。1千九百五十円!」註:用Y因為係粗口! 哈哈哈!!}

又指著另外一包朱古力糖:「尼哥。xxx円!」再指:「哥哥。xxx円!」 ...

雖然,有啲果子只係平幾十円,但係後來有朋友話日人好少會標左價再平俾你。如果係咁,佢好可能真係想平俾你!o____0"
完全做到佢既口號:"只對您便宜" !!XD

我地就係最鍾意咁有heart架招待啦! 又係果句有時"買野! 最緊要開心嘛!",有時買野真係要講下享唔享受個過程既!!

好! 就係咁,我地就係呢度買左大部分既果子喇!! :D

買完之後,老闆仲不停咁握住我隻手:「鵝...多借泥! 鵝...多借泥!」{「我...多謝你!我...多謝你!」}

臨走時我同老闆講話想同佢影張相(當然用手語啦!)。老闆:「はい! ちょっと待って!」跟著佢又走番去佢個收銀位度不停咁摷!? 當我地仲諗緊佢又搞乜鬼既時候,佢就搵到啦!! 原來又係果隻《新宿事件》DVD!!咁就影左呢張相啦...

= =" + 一.一 + o^_____^o

今次真係要多謝成龍大哥啦!!

喺上野掃完貨後! 我地返酒店Check-out同pack貨,之後又再出發,先去酒店旁既東京都庁舎,跟著就去行新宿既各間大百貨公司!! @.@

咩係“都庁舎”? 同埋點解要去? 其實“都庁舎”即係東京都既政府總部,而喺45樓(高202米)設有"入室無料"(免費入場)既展望室,展望室設有咖啡店同記念品店! 如果你遇著天氣好,你除左可以睇到新宿既市貌,你仲可以睇到喺西面既富士山添!! 不過,好可惜~ 我地今日一直都係落雨,不能遠眺富士山!! = ="

去完都庁舎後又到我地最後既行程 --- 喪逛各大百貨公司!!XD

不過,古語有云:三軍未到,糧草先行! 我地梗係去醫肚先啦!!

今次,我地揀左一間百年老店 --- 王ろじ!!

佢有咩咁巴閉!? 第一佢地係大正10年,即係1921開店,成88年歷史既店鋪!!
而呢鋪只係獨孤一味食吉列豚(とんかつ | Tonkatsu)! 有啲旅遊書更話日本創出吉列豚(とんかつ)呢三個字既出現,完全都係因為呢間王ろじ!! o_____O"

而佢位於伊勢丹本館旁,非常方便!

呢度既吉列豚唔係好似香港既吉列豬排,咁多脆粉,佢地只係有一層薄薄既炸漿! 而且佢地唔係成塊豬扒咁炸,我地覺得佢地係將一條一條既豬柳扭成一條2寸粗既肉卷,再醃炸漿醬去炸!! 個樣雖然唔同香港睇見慣果啲,橙橙地色既吉列野咁,但係佢地呢個就超多肉汁! 好美味呀!!!! 而店裡有個中國/台灣既留日生識講普通話,大家可以完全放心落單!!
:D

我地叫左一個吉列豚Set($1,650円)同吉列蝦Set($1,550円),每個set都會配有一個とん汁,係用洋蔥+好似煙肉既豬肉爆香既湯汁!! 真係超邪惡!! 但係又超好食!! 全部食晒!! >___< + :D

行完各大既百貨公司,我地就搭巴士去羽田空港上飛機!!

雖然,羽田空港遇到少少阻滯(因為唔記得果醬係液體,差D俾海關充公同冇左份送俾朋友既結婚禮物),唔可以話樣樣都好完美,不過,成個蜜月の旅都可以話滿足晒我地既要求!!!

真係大滿足既蜜月の旅~~~!!

又係果句渡蜜月無論去邊只要兩個人開心就夠晒啦!=^_______^=



[View Slideshow of Day 5 Here]


[View Slideshow of Honey Moon's Souvenir Here]


Start from 2006 ... Free Counter

沒有留言: